

​
Orice brand are o poveste. A mea a început oarecum ca o glumă. În 2016, într-o după masă de august, eram singur acasă È™i mi-o venit o idee: cum ar fi dacă m-aÈ™ tunde singur? Nu aveam nici o competență pe partea asta, nu mă pricepeam la pictură sau desen, ba din contră. Èšin minte că în clasele primare am rugat o vecină să îmi facă niÈ™te desene pentru È™coală. Partea amuzantă a fost că desenele alea au fost expuse ani de zile pe holul È™colii ca exemple pentru ceilalÈ›i elevi.
Și totuÈ™i, ca unul care acÈ›ionează deseori din instinct, am dat frâu liber gândului È™i m-am pus pe treabă. Mi-am luat singura maÈ™ină de tuns pe care o aveam, care era de fapt o maÈ™ină de tuns barba, un pieptăn È™i o foarfecă de papetărie. Știam că aveam nevoie de 2 oglinzi, aÈ™a că am demontat oglinda de la dormitor È™i m-am dus cu ea lângă uÈ™a de la baia care avea È™i ea o oglindă. Èšin minte că m-am aÈ™ezat în genunchi având o oglindă în față È™i una în spate. Am dat drumul maÈ™inii de tuns È™i am început să iau primele È™uviÈ›e de păr. După primele fire tăiate, È›in minte că m-am oprit. Îmi aduc aminte È™i acum cât de tare îmi bătea inima. M-am uitat în oglindă È™i am văzut partea tăiată cu maÈ™ina È™i mi-am spus ,,acum nu mai e cale de întoarcere''. AÈ™a că am continuat. Bucată cu bucată. Dacă bine îmi amintesc nu m-am tuns decât lateral.
Când am terminat, m-am simÈ›it ca un erou. Făcusem destule lucruri până la vremea aceea care să mă facă să mă simt mândru de mine, totuÈ™i sentimentul pe care l-am simÈ›it atunci a fost unic în felul lui. Nu făcusem o lucrare excepÈ›ională, e adevărat, dar mă simÈ›eam de parcă am realizat ceva foarte tare. Mi-o plăcut atât de mult experienÈ›a trăită încât am început să o tot repet. Din nou È™i din nou È™i din nou. Până când gluma a început să se îngroaÈ™e È™i s-a transformat într-un business. Business care la început arăta tot ca o glumă. Apoi mi-am spus că dacă vreau să continui ca frizer , atunci vreau să o fac la un nivel cât mai înalt. AÈ™a că, iată-mă acum, învățând să transform o glumă într-un brand.
Poate părea amuzant, însă în povestea asta au fost È™i multe lacrimi. Multe nopÈ›i nedormite. Până când în cele din urmă am înÈ›eles că dacă vreau să cresc, nu trebuie să mă axez atât de mult pe povestea mea, ci pe povestea altora. AÈ™a că am început să pun mai mult accent pe valoarea pe care o aduc celor ce se aÈ™ează pe scaunul meu. Am început să îmi ascult È™i mai mult clienÈ›ii È™i să fac ca tunsoarea lor să se integreze cu propria lor poveste. Pentru că, defapt, contribuind la povestea lor, povestea mea mergea mai departe.
Tuturor ne plac poveștile. Acum că tu o ști pe a mea. Mi-ar face plăcere să o cunosc și eu pe a ta.
​
​